Rapid to model na rynek indyjski. Rynek europejski "ma dostać" model MissionL o - najprawdopodobniej - innej nieco stylistyce... Ale nikt chyba w 100% nie jest w stanie powiedzieć na dzień dzisiejszy, jak będzie wyglądała i co będzie miała pod maską nowa Skoda...
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Ale Fabii nie ma sedana :idea: Kiedys byla, teraz Rapid moglby byc czyms pomiedzy. Idealne na taxi.
bo sedan był fatalny. okropnie brzydki i przypuszczam, że mógł się wcale nie sprzedawać, coś jak kiedyś VW Polo w sedanie.
Na taxi? Z bryły ok, natomiast ciekawe ile im wyjdzie miejsca z tyłu i na bagaże, żeby nie okazało się tak, że czujesz jako kierowca nogi pasażerów w plecach, a oni też nie czują się komfortowo w 3 na tylnej kanapie, a taxi dość często wozi komplet pasażerów. Na krótkich bo na krótkich dystansach, ale i w octavii czuję się czasem za mocno "opatulony" przez ludzi...mimo, że na brak miejsca nikt nie narzeka.
Jak dla mnie na Taxi to bardziej idealny jest Superb
Produkcja Octavii Tour zakończy się w 22 tygodniu 2012 roku - czytajcie dokładnie to co napisałem w 1-szym poście to zrozumiecie. W tej chwili nie ma możliwości składania nowych zamówień do fabryki.
W moim przypadku trafiłem akurat na salon który sobie zarezerwował wcześniej pulę 8 sztuk w ciemno i wczoraj mogłem maksymalnie złożyć zamówienie na O2 tour'a i dałem radę teraz tylko czekać do kwietnia... ale chyba warto, btw za 51,600 dostałem toura z lpg (liftback), 1,6 MPI, autoalaram, czujnik parkowania, pakiet optimum, radio fabryczne 1din, lakier metalik...
salon który sobie zarezerwował wcześniej pulę 8 sztuk w ciemno
Dokładnie. Jakby poszukał, to znalazłby nie jeden taki salon.
Zamieszczone przez tstark
ale chyba warto, btw za 51,600 dostałem toura z lpg (liftback), 1,6 MPI, autoalaram, czujnik parkowania, pakiet optimum, radio fabryczne 1din, lakier metalik...
Opłaca się!
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Octavia Tour II kończy swoją produkcję, bo Skoda wprowadza nowy model zwany "A-entry". Ma być to samochód zbudowany na płycie Fabii i Polo, także dużo mniejszy od Octavii przynajmniej jeśli chodzi o rozstaw osi.
Jedyna szansa na dostanie samochodu to tylko taka, że dealer zamówił samochody wcześniej przed ogłoszeniem informacji o końcu przyjmowania zamówień.
Jeśli ktoś szuka takiego auta z rocznika 2011 lub 2012 polecam swoją pomoc ;-)
chyba ci sie cos ostro pokickało kolego A-entry to jak sama nazwa wskazuje robocza nazwa małego auta klasy A, czyli ... Skody CityGo
Zamieszczone przez mundito79
Ma być to samochód zbudowany na płycie Fabii i Polo, także dużo mniejszy od Octavii przynajmniej jeśli chodzi o rozstaw osi.
Ma to być samochód stricte klasy compact, wa więc ma być lokowany pomiędzy Fabią a Octavią, która od modelu O III stanie się juz pełnoprawną klasa srednią, a nazywać się ma Skoda Rapid. Kolego masz informacje z przed ok. 8-9 miesięcy. Teraz wiadomo jest już duuużo więcej (w prasie motoryzacyjnej są juz nawet dość zaawansowane projekty tego auta) i większość ludzi na forum tą wiedzę już od dawna ma.
Oj nie masz racji za grosz i Sherlock Holmes z Ciebie żaden....
Jeśli A-entry to Citygo czemu w planach sprzedaży rocznej otrzymanych od Skody te auta są rozróżniane jako inne modele?
Dla Citygo kod zamówienia to NF1 dla A-Entry NH3.
A co prasy motoryzacyjnej to mnie nie rozśmieszaj. Ostatnio "znawcy" tematu z AŚ napisali, że w silnikach UP i Citygo bo będzie łańcuch....
Wierz mi, że wiem co piszę
Octavia 3 bedzie produkowana na tej samej płycie co Golf 7 i nowe A3. Dalej wiec bedzie kompaktem. Rapid, czy inny badziew będzie produkowany na płycie Fabii. Bedzie więc małym sedanem, jakich pełno na rynku.
Toura nie będzie to i sprzedaży nie będzie. Taka jest prawda.
Model A-entry będzie samochodem bardziej pasujący swoimi rozmiarami do samochodów kompaktowych. Obecna O2 jest autem trochę bardziej nadmuchanym niż konkurencja.
Ja osobiście boję się tylko, że jeśli będzie rozstaw osi z Fabii i Polo to auto może się bujać przód/tył jak stary Tour.
A nowa Octavia to rok 2013. Na koniec roku przyszłego VW pokazuje nowego Golfa VII. Prawdopodobnie na tej płycie bazować będzie nowa Octavia, która ma jeszcze bardziej urosnąć.
Ale Panowie i Panie co będzie to się jeszcze okaże. Wiadomości z fabryki (importera) są tak bardzo znikome....
Octavia 3 bedzie produkowana na tej samej płycie co Golf 7 i nowe A3. Dalej wiec bedzie kompaktem
OIII wedle oficjalnych informacji Skody ma byc autem klasy sredniej. To, że bedize produkwana na płycie podlogowej Golfa VII nie świadczy, że bedzie kompaktem. Od dobrych paru lat są tzw. platformy modłulowe wspólne dla paru klas aut.
Zamieszczone przez pandzik
Toura nie będzie to i sprzedaży nie będzie
Kiedyś nie było Toura i ... sprzedaż była
To nie Tour robi sprzedaz tylko cena, relacja ceny do wyposażenia oraz postrzeganie marki. Takze nie martw się sprzedaz będzie i to zapewne jeszcze większa.
Obstawiam, że rozstaw osi Golfa VII, Audi A3 i Octavi III będzie wynosił ni mniej ni wiecej tylko dokładnie 2651 mm. Czyli około 7 cm więcej niż obecnie. Dlaczego? Dokładnie tyle wynosi rostaw osi Jetty po lifcie, która jest już dostępna na runku od dobrych kilku miesięcy.
Ze wzgldeu więc na rozstaw osi będzie dla mnie dalej nadmuchanym kompaktem. Żadne zabiegi stylistyczne czy marketingowe tego nie zmienią. Samochody ogólnie bardzo rosną, a takie rozmiary to już pewnie są większe niż pierwszego Passata.
O sprzedaż nie martwię się, gdyż przy zachowaniu właściwej relacji ceny do tego co oferuje to auto z pewnością znajdzie całe grono nowych nabywców.
Ja osobiście chętnie rozważę zakup O3, chociaż SII/III kusi mnie również. Coraz bardziej cenię sobie komfort, a więc ciszę i lepszą amortyzację naszych wspaniałych dróg. Tutaj SII oferuje znacznie więcej. Jeśli O3 zaoferuje lepsze wyciszenie i komfort to pewnie również kolejne zamówienie do produkcji.
Komentarz